有人話是枝裕和到《再生家族》(Sheep in the Box) 已經跌哂,或係因沒新鮮感,起碼聽故仔就諗似彭發的《空心人》。
只係是技沒有營造驚嚇,賣溫馨卻又會聽得詭異:機械人表面睇同公仔一樣,讓人以為離世家人現身回到身邊得以慰藉,只係機械人會說話會和人類互動,點都好過認真死物的公仔,最有用就係你想為當日的事懺悔,他會安慰返你這不是誰的錯。
最大分別正公仔係「死」既,所以會伴隨主人呆在海邊讓他繼續沉淪唔去醒;機械人會動會走,話冇情緒卻知都係會被你放棄,所以「唔係你飛我依家係我飛你」咁自放楢山,話係勸你還是要回到現實。
或對此戲最大的批評係主題其實不明:若照港譯名 再生家族,算係延續《小偷家族》問的家庭是甚麼。唯這套日文名為《箱の中の羊》- 《小王子》正係要隻看不見的羊,因為真正重要的東西是眼睛看不見的。人們就窒事實上看得見的就算公仔也好機械人也好起碼給你一絲慰藉,看不見的講到底就係一片虛無。
或是枝裕和會這樣回:「難道你硬要他人去見到由治及興的好處來去除悲觀?我好歹勸人要接受現實哩。」

沒有留言:
張貼留言