2019年4月6日 星期六

《P風暴》 - 我覺得呢套戲相當有嫌疑



唔好俾我講中最貪的可能正是林德祿的「陰陽廉系列」。


講老廉正好有條罪可來比喻小弟的懷疑 - 公職人員收入不相稱,就如某些情形與你身份不對稱:睇埋麥兆輝的《廉政風雲 煙幕》,人家七成文戲,咁先符合老廉係一班文官。你頓時會想這個姓林的唔似係好大喜功,卻唔識寫文戲咁簡單。

「陰陽廉」集集都劇情單薄,但竟然長開長有,算近年港產片的一道奇葩。玩到《P風暴》 (P STORM)大膽假設若有人藉開戲洗錢的話今集正有好多痕跡值得注意

愈新一集「陰陽廉」似愈很捨得花錢來到這套一些只出幾個鏡頭的小角都要用上有名有目的人起碼都艾威廖啟智黃光亮他們片酬會同是但搵個臨記不相百仲若你如小弟會追哂咁多套「陰陽廉」你會發現如石修在《S》先俾人拉左今集又會做懲教署長?陳靜係《Z》度服侍富豪,卻又係《S》度做張智霖個妹,今集竟又變做張繼聰條女?相比古天樂張智霖林家棟咁多集坐不改名行不改姓懶理你會覺得媽我好亂都要夾硬用返某一班人可能就係要送錢給某間藝員公司

從來「陰陽廉」都係鬥誰更弱智今集除了周秀娜係安全屋打電話暴露位置或譚耀文的真柒碌跌鎖匙更該注意的係林峯演的大奸角狂燥唔講道理到毫無道理要搞掂周秀娜可以靜雞雞地做但他卻要大搖大擺 - 首先大班人當街恐嚇跟住就出埋槍戰最後用埋直升機差點撞向大佛仲要藍幕貼得假到突。似係亂搵藉口造大場面大龍鳳,叫人大大疊科水落去。

戴返頭盔一切都係小弟猜測林德祿的金主真如Tommy Wiseau般有一大把銀紙攞去燒我都吹佢唔漲但我覺得若「陰陽廉」玩到最後一個字母大可就講有人借拍爛戲來洗錢當然還要睇那時會唔會有人良心發現

沒有留言:

張貼留言