2024年1月13日 星期六

《潛行》- 「劉華係我,你奈得我何? 」

 

踏入二零二四年第一部杰作,話雖你睇《潛行》(I Did It My Way)預告裡似向「天幕」致敬的對白都叫你嗅到那陣味道。令人意外係導演為關智耀,上次《追龍》都叫有版有眼,飛起左王晶你就水準大降得如此?  

  

啼笑皆非已唔止對白:戲裡「暗網」或警方套網絡,直頭喺《斷網》搬過來;劉德華彭宇晏任達華時而狂燥,一係就如食花生食到見人就死,先扮哂嘢罵人命來架再撲去救人;或者就明明見住荷槍脅持做埋,你都重要話download哂D file先有證據拉人 - 簡直就係「天機」裡明明失哂控,公安都死口話一切盡在掌握之中。 

 

總括唔講到發餿酸臭,起碼又係把冷飯菜汁再翻炒:臥底、毒品、兄弟之誼,你淨問劉華佢拍過呢D幾多鋪?其實應問返這套其實還有甚麼想講?就係《追龍》翻炒跛豪雷洛都會得出兄弟情誼只係講下,《潛行》卻係想當年以為一首歌用心寫用心唱咁簡簡單單搞撚掂,翻過來實係叫too simple。叫人問這個關智耀都六十歲人,想法為何還要這麼naïve。 

 

或者叫naïve都唔止關,戲裡那劉華「致敬天幕」之對白:「林陣安係我,老闆係我,你奈得我何?」講到發哂爛喳,似向觀眾發悔氣:「劉華係我,拍爛片係我,你奈得我何!」其實劉華係你又點,你這個悔氣又係遲發了十年。話雖我見到十年前和現在帶給人歡樂,自暴自棄大罵大笑的觀眾唔尊重電影或者只因為你悲觀。 

 

沒有留言:

張貼留言