2023年12月13日 星期三

《爆裂點》- 港式應酬內階級鬥爭

 

林超賢拍了《守城》後,已正式與王晶高志森並列,只小弟從來都我不入地獄誰入地獄,要論其戲必先觀其之是我的原則。

 

你嗆小弟都二零二三別分甚麼黃藍,排除政見去評《爆裂點》(Bursting Point)睇唔睇得過先就演員而言見到梁洛施還會令人興奮可惜就算主角亦只似個多戲份點的花瓶懷疑係後來夾硬加插因為見電影海報只賣張家輝同陳偉霆張家輝過往在林電影裡怎樣這次也是這樣,至於陳偉霆至今我還不知道他是誰

 

且唔止張應話林以前的《火龍》《逆戰》怎麼樣《爆》就更加那麼樣重場面於是唔來一場大爆也要打一鑊大交接到結束卻輕故事就係海報上打著化友為敵但做朋友就只限躲在拳館裡食蛋糕反目亦只因被捉到痛腳手足無措且依舊正邪要分別所以警察係忠搞毒品一定邪陳一直強調佢係警察於是騰雞於被拍到殺著黑幫或黑幫狹持自己女兒與他對峙觀眾愈睇念不禁會心微笑:「咁驚做乜,你地唔不嬲阿sir做野唔駛你教咩?」

 

其實《爆》實際係一套應酬片既然小紅書手打檸茶都陸續流行香港市面香港電影也係時候要同祖國接軌學起應酬這套應酬誰明顯就係香港警察,只因市民大眾這些年都被黑媒體所蒙蔽為此要拍套去頌揚警察的汗馬功高片尾要響起大丈夫》,片裡大講與黑幫互戰如何壯烈。只係你以為會感動觀眾,觀眾卻很理性早明白應酬片故事內容點都實屬虛構更甚對某部分目睹警察遇伏唔會諗到悲壯反感到抒壓心裡響起唔會大丈夫》反係「陷家High High High」。但搞到如此亦算係林自找:戲裡兩飾兒子或女兒之角色,都編成係毫無建樹撩事鬥非麻撚煩廢青,就係被車撞瓜或活生生燒死都唔會叫人憐惜。銀幕前年輕觀眾見被肆意數算,就反過來對大人拉柴,只係無感也算俾面。

 

林超賢這些年北上發展或已學透階級鬥爭就係無止境鬥盡每一個於是最終係張家輝目睹燒成炭的兒子四周空無一人。最後你還問小弟究竟《爆裂點》值唔值得入場我答反正三級買票入場只限成年人成年人還應有自由意志自己決定只係建議你入場記著你自己只係觀眾戲裡其實與我無關你自然會有另一種得著


沒有留言:

張貼留言