2021年6月3日 星期四

《我的印度男友》 - 「一齊食麥當勞扭扭薯條」

 


你問應否體諒叫人尷尬的《我的印度男友 (My Indian Boyfriend)?或可市儈點先問駛左幾多畢直去拍。 

 

毫無疑問導演Sri Kishore係有心兼有野心,唔止想把寶萊烏移來,而係想把它直情融合到香港。資源似都盡在歌舞上,場景都唯有現成,就係公屋到隔離公園,反而這就沒如《信用詐欺師JP:香港浪漫篇》般大畢錢所以劏房大過你我家的自以為是。而且態度似太謙卑,叫喬寶寶在印度家庭裡一半廣東一半印度話。換轉係常叫包容的某國人,該係場景香港卻係廣東話都冇半句。 

 

純以浪漫主義看,這算是給香港的情書,叫人不想太挑剔。但人總少不了些現實主義,於是就叫過分單純,一廂情願把印度香港mix埋就係水土不服,幾每句情話都引港人觀眾爆笑。卻時戇有戇著,就如Krishna (成家宏) Jasmine (陳欣妍) 玩對調遊戲,印度男把港女講既回彈過去,港女才醒悟講埋些離罩到自己都唔知點解要咁講的話;Jasmine不段重覆「我地冇可能」,「你搵份工啦」,就係《The room》的小學雞對白,我們恥笑卻又會細想現實談情豈不都係如此計較對方般可笑?

 

成家宏在香港又唔叫格格不入反而有種久違味道就係八十年代扮爛口發的周潤發 - 草根粗獷卻又具英氣自信這套又算復刻《精裝追女仔》,雖笑點都係來於恥笑。可惜張建聲淪為個唔知做乜春的暴發戶,其實佢做返《一路向西》裡懶斯文被綁手綁腳的港男,就這樣來個三角也該好看。又或者Sri Kishore真係好心唔想借此貶低香港男人故此只叫張傻的嗎惡個上半這麼多

 

《我的印度男友》就似一個印度佬高叫......I love you一齊食麥當勞扭扭薯條呀!」唔叫人覺擦鞋嘔心,只令人覺得此印度佬太過純真當然希望佢下次叫的對象唔好再係Carrie Lam


沒有留言:

張貼留言