2021年6月10日 星期四

《遺愛》- 給世界遺棄不可怕,夾硬給你愛還可怕

 


有些東西過度浪漫就係唔好睇,例如馮智恒的《遺愛》(Elisa's Day)。

 

故事建基於一九九九年的情殺案,只給馮過份浪漫化:原本老強講成單純兩情相悅,男遇害者 (胡子彤) 被調教成想當好男人奈何事與願違。陳漢娜就係賣純情可憐卻就係太薄弱似無主見受制左右叫唔耐煩。鄭中基的老差骨係唔知做乜叉埋入去的架兩,而且似乎因為佢佔去大把時間,胡就叫人感到唔清唔楚就係口說搵大把錢卻又唔點返屋企陪下陳

 

你話加入鄭中基唔係亂咁來在戲中他被設成孤兒電影主旨其實已打在戲名上 - 戲裡幾每角都會被遺或遺棄人電影時間突重九七年鏡頭擺在馬灣拍著青馬大橋懶理佢已經車來車往也要講成即將通車,將遠走英國的老母同女兒講依然會定時給錢佢,依然無法釋除女兒怨憤。講到明香港係亞細亞的孤兒,被英國遺棄,交到一個明明年紀給我還細的「母親」之手,正如陶禧玲在父被殺母入監後過得一塌糊塗

 

到這裡就係過於浪漫卻不切實際遺棄係唔應該卻就要夾硬去愛人?鄭上司罵他保護著陶做乜鳩,鄭頂撞竭力說:「我地唔好再遺棄佢地啦!」就算說係身同感受,仍叫人懷疑你為個不相干的人拼力做乜;就算你遺棄我又如何,我那時已係個可自立自理的大人唔需依附誰,但你卻一直覺得我一定要被愛,最大問題我根本唔愛你:最後鄭在喜靈州接陶,你硬說別小人之心度君子之腹,但同樣你又怎推定這小女孩實想跟返這面目濛湖的戲院哥哥?

 

若鄭中基係設成暴龍哥咁款或可令觀眾放心,就算我係多純的小女孩都識防範。世上太多偽君子經常懶大義澶然,卻擰轉面做下流事。一九九七年那個百多歲大人,給硬說成孤兒被個只幾十歲的老母帶走,這也就快廿四周年。這個老母有否愛過接過來的兒子?兒子有否愛過這老母?你話呢?


沒有留言:

張貼留言