2023年3月6日 星期一

《滿江紅》- 屈與計

 


若你話要杯葛張藝謀,我覺得係最冇理由,原因有三:一來小弟唔認同原罪論,二佢又唔係個件宇宙最強把和平示威講成暴動。故你著人罷睇《滿江紅》(FULL RIVER RED) ,還不如嫌佢片長百五分太長,連帶票價要百元以上太貴反正社會完善後再唔需要半賣半送戲飛人人都識話唔係住個頭

 

若你又心思思問入完地獄的小弟套戲講乜跳到最後見係岳飛舊臣在潛伏會以為係另一時空的《懸崖之上》縱使人物也多卻沒那麼複雜只因幾由頭到尾都被一個叫張大 (沈騰) 的小兵所牽返到開頭你卻覺係張版PTU》- 一宗案件要限時告破,所用招數多如塞白粉暗角打鑊般不乾不淨 - 老吹、裁贓、屈打成招等,但招數給張藝謀會有個概括詞,叫扣帽子,或港譯叫老屈。

 

老屈這手段張藝謀最清楚,就係史實已早有樣叫莫須有,文革時用得最多,時至今日回歸祖國的美麗新香港,會此道的某作家聽為最吃香。想起來某套電視劇有個被指影射那作家角色,該角名計穎妍待至今日才給張藝謀講通屈與計的關係- 屈係計算後所用之手段戲裡幾每個角色都在算計與其話係查案還不如說是捉緊一大盤鬥獸棋只係各獸力量沒有既定狼狗可反咬獅虎老鼠也可狐假虎威待機吃掉大象只要你懂得計算

 

但你自以為會計卻又往往算錯戲裡你斬我我殺你多是算計錯誤之結果其實計得最錯者可算秦檜 (雷佳音) 看畢電影你還覺他奸臣之名似被扣帽子但翻回史實他確係以莫須有來裁岳飛若說是計錯更合切解係天理循環故話張藝謀在賣弄民族主義,還不如說告警戒最會老屈之國人,提防作法自斃。

 

你問小弟冇理由杯葛張還欠第三點就係若我去扣帽老屈那即就自認我真是中国人我才不會上這些當

 


沒有留言:

張貼留言