2022年7月24日 星期日

《分手的決心》- 蛇女湯唯

 


雖然你知我知大家都知:朴贊郁加湯唯,已經係叫你不假思索買票入場的夢幻組合,但好事者仍會問:點解朴會搵湯唯? 

 

《分手的決心》 (DECISION TO LEAVE) 會叫你諗起刁亦男的《白日焰火》:又係一男警查一女涉殺其夫,那套女主角係桂綸鎂,你會問咁朴又唔去搵桂?解釋係搵桂成件事會「唔好玩」:桂係由頭到尾楚楚可憐,卻給人覺得扮嘢:一睇就知係你。 

 

湯唯卻係帶古惑:在茅頭指向她時她似會放下身段,問:「我真的這麼壞嗎?」;但當其嫌疑被洗脫,你又覺佢會轉身奸笑:「吓,我都好信?」或者朴更高章就唔使擺屍體、唔使案件重演,只因為湯唯就係一件疑團。就係她在你身後步向,你也會預她會推你落懸崖。 

 

俾你係朴海日你會如何自處?佢似想與湯保持距離,會搬家或搬同事最常就搬自己老婆出來。但佢卻無意走近湯,跟蹤由樓下轉上她家,佢搬走湯亦會找上。你想話引誘你只係案件,點都唔係湯本身。湯唯其實就像條蛇,不需故作甚麼卻就誘惑著人,佢未必故意,但大家總覺她就會如此;男人明明都係亞當,卻自視上帝,覺得唔應就此中計,於是處處逃避。但這條蛇卻帶磁場,即使她深埋海中,亦會吸引你在海灘打轉。 

 

所以結局沒肯定真兇是誰,亦似湯唯在發晦氣:「你定係我咪我囉,反正我就係原罪!」若你係湯唯粉絲或會為她感到無奈:佢或唔想被當係蛇,但朴贊郁找上她,或正因她是條有磁場的蛇。 

 

沒有留言:

張貼留言