2020年1月30日 星期四

《我的筍盤男友》 - 老土的王子就只令深水埗落雪去搞掂灰姑娘



從來都覺得港女係錯愛了葉念琛亦所以要理解香港的談戀愛還要看葉念琛縱使他時而離地兼老撚土。


《我的筍盤男友》 (YOU ARE THE ONE) 唔駛查都諗到係一年前拍落的今日連十二歲細路女都知道暴政不亡做有錢人都唔安樂誰會稀罕變鳳凰?但一年前作為一個廿歲出頭港女,最大煩惱就係日做夜做五年也只儲到三十萬 - 這是首期也未夠找,如此無望有誰不會發夢想當灰姑娘?我信葉搵李靖筠做阿寶認真係無私慾之想,係有慾的叫倪晨曦先正路但倪去扮灰姑娘卻肯定扮唔到而叫李就扮到了

灰姑娘遇到王子變公主係求鳩其這是葉想講的實是灰姑娘後記:灰姑娘依然純情,竟不習慣城堡的生活,自以為是的王子以為用金錢就能收服到灰姑娘,灰姑娘見王子不對她付出愛而拂袖而去,係之前一直問的灰姑娘和王子結合就一定幸福?但這故事莫講今天,就係《令人戰慄的格林童話》都會嫌不合時宜古時王子係要常到遠處殺敵有閒專心和公主談情說愛就只有只駐守城堡的侍衛要王子專心去愛公主王子倒下就夠閒去愛公主了但公主還真會接受已倒下的王子之愛嗎諗返施蟄存的《將軍底頭》結尾被敵斬去頭顱的花將軍趕回去見其所愛之村女,原似純情之村女見其無頭就嘲笑他並離去 - 要問灰姑娘是否真愛王子,還差一大個考驗。

結局係回到民間的灰姑娘,見到王子欲與她重修舊好卻推卻,說大家兩個世界的人,正如深水埗唔會落雪一聽到呢句已忍唔住啤一聲搶先三秒就諗到係天台擺製雪機咪得當然先決係佢要財力雄厚的王子 - 始終都係錢唔係萬能但冇錢就萬萬不能。仲要係葉念琛搞亂了暴發戶和貴族俾我係灰姑娘我才看不起你這時勢仍窩囊躲在一邊大灑金錢來討好我若你真是貴族請你到前線斬妖除魔你創造到一個和平的世代後再來煲底向我求婚

沒有留言:

張貼留言