2019年2月6日 星期三

《新喜劇之王》 - 如夢



你問《新喜劇之王》 (The New King of Comedy) 導演究竟真係周星馳還是邱禮濤講真係問來無謂因為此戲係人都可以去構去導更甚者若你係星爺粉絲你當係邱導才會令你好過一點

《喜劇之王》其實係講一個努力不懈但固執硬頸自以為是唔順應制度一直未能上位但始終都成功的故事。《新》都係這個套路,還是死抱本《演員的自我修養》,只係主角更柔弱,欺凌她的人更多,叫人同情她而待夠九十分鐘,到成功的一刻即可收工。話係阿水都可以導,因為就似係讓個電影系學生剛好合格畢業的功課。

點解話唔當係星爺執導才不會傷到你心?星爺的賣點是甚麼?係無厘頭:「舊版」係最終另找途徑,因為天生我才必有用才跑出。《新》卻更順應原來制度,即使慘遭玩弄,卻唔反抗唔另找途徑 - 碰到二世祖知己卻要清高不收其廿萬,見到過氣演員馬可 (王寶強) 誤打誤撞靠網絡咸魚翻生都唔想去照辦煮碗,堅持乞求制度賞識,也於是意料之內成功,沒任何意想不到,暴露星爺再沒無厘頭的能力,雖然知他早就沒有了。

若你係星爺死忠迫我點都要搵出個優點就係他好歹都會自嘲馬可似是他夫子自道 - 一個自以為有名氣不可一世實則無料到要給人大摑一巴才醒當然也可能都嘲諷大家係呀本來我就沒無厘頭的料子只係你班盲粉像我隔離的四眼師奶啦啦隊正因不止一個於是我就能拿個名字胡混到今天

或者咁講《新喜劇之王》笑位不在戲裡任何一點而係成套戲搞成笑料的一個方法係就在唔正常的環境裡做正常的事 - 在一個靠關係或金錢或潛規則的環境裡,你還堅持忠直做人遵從制度,最後竟真讓你成功,仲要給你勸人努力不懈總會出頭。星爺或沒種刺破現實,但主角叫如夢 (鄂靖文)始終暗串你竟然相信還真係最大的笑話

沒有留言:

張貼留言