2019年2月2日 星期六

《女人就是女人》 - 你唔拍檯講邊有人聽你



孫明希的女人就是女人 (A Woman Is A Woman) 又係講想做女人的男人,可以當係《翠絲》的補充但始終都係沒去徹底解決問題

就宋紫洳 (李蕙敏) 隱瞞自己變性廿年後某日被其丈夫無意揭穿換來婚姻破裂宋到中後仍在哭哀地問我究竟做錯乜其實中段已經答左在其丈夫眼中,宋的不誠實已經係大錯。男人說只愛真正的女人算是坦白,好歹還敢作個了斷。對比宋係比要枕邊人忍氣卻都係白愛廿年的佟大雄作孽更嚴重

左膠戲總係有如此問題:一味就係訴說社會對其壓迫 - 宋的丈夫、趙凌風 (黃家恆) 專橫的父親、一個個只諸事八卦的同學、甚至基督教等,充滿歧見約束的氣氛,就係旨望社會對其多點寬容。卻係少講個人責任:宋繼女 (麥詠楠) 問她點解唔一開始向其丈夫坦白宋答:「因為我驚囉。」咁你想驚到幾時?驚到你老公真會接受變性人才坦白從寬?那你老公一世不接受怎辦?講到這裡,左膠實在幫倒忙 - 明明自己作孽,卻講到你不接受我你都有錯,推卸責任,怎叫人同情你。

始終電影雖沒哭求你給我做女人的搞笑,但都係叫人不耐煩:大部分時間或係忍氣順流,或祈求社會侍她們以寬。就係搞錯一件事,女人唔一定柔弱,就係《女人就是女人》講得唔夠堅定響亮,而只係喊住講的「我求你俾我變女人」:趙凌風硬要自己和女同學拍拖宋紫洳等待丈夫回家大家都軟皮蛇足七十多分鐘到尾廿分鐘才叫硬起來宋還是接受將會和丈夫分手趙和父親吵大鑊後堅持變性向女同學道歉總算沒讓孽去延續,好歹算學懂總要自強。

但趙父還在怒嚷要變性的兒子唔好返屋企接著下來其社工就說家人已同意趙凌風變性的決定怎去勸服其父係完全省略即都係祈求父親社會接納,根本不切實際。如社工向學生呼籲接納跨性別人仕學生個個當佢冇到唔耐煩都係個句軟聲細氣叫人聽你講人們梗係睬你傻大聲拍檯被嚇的人才會望多你兩眼既然女人就是女人》,你會驚惡死強硬的就唔係女人?

沒有留言:

張貼留言