2019年1月27日 星期日

《地球最後的夜晚》 - 撈亂骨頭,窩囊搵笨



畢贛好歹都搞出個二零一九年頭最具話題作,《地球最後的夜晚》 (Long Day's Journey into Night) 正式上畫後媽聲四起,大都諷其擺神作之名根本冇其實,情景令我回想起一九九四年的王家衛。 

《東邪西毒》就似紅酒,釀後即開你係未能領略其醇香,就是多年後才會領悟。畢就似自比為王,電影的非3D的七十多分鐘,似一整條排骨硬斬開一段段再撈亂送入你口,你咬著你就不解明明我在品嘗卻同時要苦時究竟這件係頭或尾。

或者《地》被人看不起,係它自比《東》,持藝術既野你識條鐵之態,卻就係冇《東》的氣概:整套《地》其實對話不斷,甚至其係想營造幾句如《東》叫人感嘆之句,但如「記憶和電影,後者必定是假,前者或真或假」你又領悟到多少?電影兩部分 – 撈亂骨頭的七十分鐘和一鏡到底的六十分鐘,一邊係現實另一邊係夢境:但夢境裡也只會搞定小混混,拿槍嚇著手冇寸鐵的男人,回到現實又係開一槍都未必敢。 

《東邪西毒》迷人在係自大卻就自信 ,開頭歐陽鋒的:「我唔介意人地點睇我,我只不過唔可以接受人地比我更加開心。」已經表露。《地球最後的夜晚》呢?現實一面充斥無奈逃避窩囊到發夢一面也發得唔夠大膽更突顯六十分鐘的3D層次感也可謂意義幾冇當我唔計較你3D我最計較係還以為湯唯擔大旗點知真正由頭帶尾係這個不見能頂天立地的黃覺搵笨處處甚麼最後的夜晚叫得像邪教嚷明日世界未日來吸金過埋明日當然就被怒噓追斬九條街

沒有留言:

張貼留言