2024年3月29日 星期五

《出租家人》- 空空洞洞自以為是

 

覺得劉偉恒會叫人睇唔順眼:咁大個人諗嘢仲咁單純,只係如《焚身》係極端到戇鳩,《出租家人》(We are Family)只叫傻豬,兼且可能扮出來。 


 電影轉其中一部:當陳家樂自覺當出租家人唔係欺騙他人就係助長人逃避現實,就想收山唔撈。講到此行如妓女,心水清觀眾早諗明買明賣又何欺騙?只係你自己悲觀庸人自擾。最後還是曾志偉去開竅 – 人愧在演戲呃我時其實我也在做戲呃緊你,但最終還不是大家都愉快嗎?世事往往係你叫我不爽那怕一蚊都覺得你係欺詐,你叫得我愉快,就係一千萬都冇諗你係呃我罷。 

 

就係陳都唔相信自己確係服務他人:張健聲對扮他老婆的周家怡生情,上公司找她時被陳勸:「你不如真係搵返個老婆啦!」給我喺張實如此駁:「我會搵到就唔駛幫襯你哋啦!」現實很多人都係付出很多卻一無所獲,既然性也可買,為何唔可以付出金錢明確換取到以滿足自己感情需要?劉似乎沒有強調,自然無法得出出租家人的正當性。與此就只好刻意製造爭拗,就如開始的老豆教車追逐戰,只係堆砌卻無助討論。 

 

要討論問題顯然係甚麼係家人?這問是技裕和問得多,而劉最後都答左:大家愉快那就駛咩諗咁多。若轉問題,那就鏡頭轉向曾志偉,由開頭《演員的自我修養》,到結尾自說的人生演得 最好一場戲,似問何謂好演員?只係你唔係尹天仇 - 周星馳扮著一張白紙帶著傻勁去探索你係曾志偉 - 老戲骨也就係老屎忽出來講野卻如一錘定音即使做戲但我自信能服侍大家或一半觀眾認同你而流啼但另一半早睇唔順你的就會嫌Come on賣少一點空空洞洞的自以為是好嗎


沒有留言:

張貼留言