2022年8月25日 星期四

《明日戰記》- 喊濕兩包紙巾地俾碌蕉你含

 


吳炫輝新手上路的《明日戰記》(Warriors of Future)遭大陸觀眾劣評係有跡可尋:之前大陸同類燒近億的科幻作如「天機」還是流浪地球,一係被港人恥笑唔係就直接無視,国人還相當記仇,難得機會仲唔有仇報仇?

 

電影本來就係靠畫面,所以場景繪畫夠細緻、怪物夠核突、機械人打得兇狼等令眼睛大飽眼福就可以。反正有些死忠會辯話你畫得好睇過佢先好彈,正如小弟唔識畫CG,故都識趣唔評這部。大家都係評張家輝被浪費 - 戲裡唯一大反派,卻只係呆坐輪椅講「天幕就係我,我就係天幕」。關鍵在沒答出為何搞到謀害屬下也在所不措,其實只要補幕那棵潘多拉搞到你家破人亡到腳跛,都夠答你為何死抱天幕到底。

 

你仲話唔好計較劇本那麼多買左飛再講,但只想問句:若導演唔係叫吳而係基斯杜化路蘭你又點睇?香港人原本係俾路蘭等養大劇本和畫面唔係魚與熊掌而係我全部要。只係今次有人喊濕兩包紙巾,叫香港人該支持香港電影。於是大家踴躍俾票錢,出場後會窒刑天打到你沒明天等叫人多麼尷尬,卻又叫不住下一波人入場。

 

其實睇見張家輝,總期待佢會突然由輪椅彈返起唱:「我俾碌蕉你含~」當然最後都沒有 - 唔止係張老早冇咁做,而且係只要哂出香港人三個字,就話之劇本都係如此公式。「你會否幫我含?」就知你實含,所以我何需另外鋪張?當然你認我係含,但我含得夠爽呀,So?咁我都唯有認你地High夠就好既。


沒有留言:

張貼留言