2021年8月7日 星期六

《女人街,再見了》 - 我睇左邊條街?

 


關永忠離開無線轉做電影導演的《女人街,再見了》 (Ladies Market) ,單從片名已覺畫蛇添足  -  只女人街就夠,加埋再見我就會問究竟向邊個講拜拜:係女人街?但戲內外女人街最終消失左?沒有嘛。難道再見係同廖啟智講?但你咁搞唔會覺係把牛頭馬嘴搭埋? 

 

睇海報你以為主角真係智叔,但再睇簡介你實會問主角乜唔係細路梁珈榕咩?睇落去眼球又會注視Bratop熱褲劉心悠,又覺男女平等就應望埋久違了的吳卓羲,跟住又見艾威塞多件細路女馬雪澄 – 對比陳果《細路祥》,問題在於不知誰是主軸,當然你可以話金綫咪就女人街,但鏡頭始終都聚焦人物,係背景同搵部航拍影下排檔,但喺香港排檔就只有女人街先有?假如戲名唔講你點話我聽呢條係女人街而唔係銅鑼灣渣甸坊? 

 

最大問題係你的確企喺女人街拍這套戲,但我總覺得背景都似廠景,戲裡人物多窮撚但多光鮮亮麗,就係梁珈榕頭髮夠亂奈何白雪恤衫搞到唔連戲。問題似在燈光太亮搞到離地,雖然好在就把劉心悠照得夠白滑,但對佢無興趣的實會窒做苦力咁耐竟一點都唔粗糙,你唔好同我講話係佢keep住飲FA_CL。 

 

若要睇故事架構係上部呈散,但還好在梁珈瑢有小古惑、智叔落哂力的市井,但下部馬雪澄到來就演變成追逐,卻係拿拿聲收尾。更似搞到吳卓羲照抄《無間道》簡介咁自爆,其實唔好當觀眾腦生草諗唔到,而且我都冇興趣知你係臥底,正如心悠細佬點點點,你就咁講下我都諗聽來做乜。 

 

你會覺得我亂鳩咁噏,但就覺得關永忠想拍女人街就應住夠佢一個月來度劇本,現在只係佢諗到乜就塞入而唔係由女人街發掘,正如又唔係《細路祥》的一九九六重講咩無證兒童;若你只得八十八分鐘而且真想懷念智叔,咁不如只講佢同梁珈榕。但你重要加埋劉心悠再大堆人,多到我唔想再理呢條係乜街,咁我都係睇返白滑心悠算,其實你都係想咁啫下話。 


沒有留言:

張貼留言