2021年5月1日 星期六

《真 • 三國無雙》- 循規蹈矩的周顯揚杜緻朗真無聊

 


雖然小弟始終覺得俾左錢睇哂錢接著如何地罵係應份的言論自由,但有時也會反省若罵得太無的放肆,是否會呃殺了別人尤其新起之秀? 

 

講緊周顯揚杜緻朗夾埋的《殺人犯》,當年小弟係恥笑埋一份,但無可否認係一套破格之作。結果十年後,雖為經典,但周杜一直有運,卻就搞唔出更有趣的,係威係勢的《真 · 三國無雙》(Dynasty Warriors) 也就是無聊。 

 

點為之有趣?你意想不到就會有趣:電影我就講幾句已幾劇透哂:「怒鞭督郵」、「捉放曹」、「斬華雄」、「三英戰呂布」。對,《三國演義》〈群雄討董〉如何,這套故事就如何,有些情節會另有演繹,但始終沒有顛覆主幹。 你問小弟錦鯉有咩高見,好簡單零八年吳宇森也竟敢叫嚷難以統一不如三分。雖周杜實無膽咁玩,只因他倆仲要「背靠祖国」。

 

睇得出周杜係有搞科幻片野心:開場張角散五石散令黃巾軍喪屍上身圍攻董卓、劉關張陷地洞見女神劉嘉玲得神器等。但這些只在畫面上,就係不在內容上:戲名話係改編自同名遊戲而來,那其實甚麼叫打機?就係要你千方百計想過關之法才吸引到你。若然你預知劇情既定如此,就係貂蟬改欣宜去演而壓死董卓這招數都沒你憑甚麼吸引我去玩

 

或者當年通街恥笑「相信以你性格娶個老婆一定好靚」得太勁,於是對白都咬文嚼字,我想成套演得最難為係林雪,講真若交其自由爆肚,必有刮目相看的發揮。但現見他縱使左擁右抱,卻常似便秘谷住無法放盡。你問我這套三國有咩特別另類:我還真未見過如此陰功的董卓。


沒有留言:

張貼留言