2019年6月23日 星期日

《九龍不敗》 - 柒到盡頭就是憤怒



你實會問:為何林嶺東、羅守耀、甚至孫健君拍出爛東西你總會大聲恥笑唯獨陳果你總要為他辯護Come on人總會偏心的陳果是我偶像嘛明冇


只不過小弟自己的影評道德還是要實是求是去評論電影明明一篤屎自己也吃不下去我也不會讚佢係香。就算電影公司的人上門放下一萬叫我寫鱔稿,我也推說無能為力。全片已係柒到唔敢睇的地步,只是一來踏偶像我不會做,二來反正大把人爭住做,何需我去跟住做。

其實想幫他辯的是就算戲柒也柒得很奇怪 - 編劇也是他戲裡對白特多,幾每分鐘都有人說話。縱使多九唔搭八,但打字都要出手力聽寫王都要浪費口水,既然無心寫那不如安排少說話省返腦力手力?所以成個劇本似係認真寫,卻又寫到自暴自棄。

若爛片也能分類,孫健君的係暴發戶式,羅守耀林嶺東 (《沖天火》) 係痴撚線式 - 因對現實的不理解故戲裡事情都不可理喻,《九龍不敗》 (Invincible Dragon) 卻係憤世嫉俗式 - 戲裡港澳警察到大反派,行事所為一律戇鳩到爆燈。就主角九龍 (張晉) 相對「正常」返D,很有眾人皆醉我獨醒的意味。九龍名字傳說沒人相信,其實係電影的「真正主旨」:本土才是陳果的擅長,但接了電影後才發現根本沒位讓其加插本土,感覺受騙下就刻意劇情鬆散,兼無厘頭到超越周星馳的對白來發洩。就係你唔信我見過龍,就九條龍現身擲返你過來,問你怕未。

最尾,劉心悠對來看病的九龍說:「你真係好唔正常。」就係陳果確定俾大家聽:「我擺明係拍爛片呀,吹咩!」會坦白對拍自己不想拍的戲之憤怒和無奈,睇怕只有陳果一個。小弟從不會叫罷睇,睇怕今次要破例 - 就係告訴片商,這不是陳果願拍該拍能拍的電影,拜託咪再玩鳩佢了。

沒有留言:

張貼留言