2024年4月4日 星期四

《花腐》- Thank you for your everything

 

你叫我最簡單講解下《花腐》 (A Spoiling Rain),最貼切係咸濕版《她和他的戀愛花期》,講真就算荒井晴彥確實交出大段好J情節讓我大飽眼福,但我不太想這樣形容。

 

驟眼睇《花期》《花腐》意思相近,都係講戀愛有限期,只後者更著實花沒有結果就係凋謝腐爛:促使兩段關係終結都係生唔到仔,以致未能跨進到婚姻。即使你話理由很是膚淺下流,但係現實坦白,難道講成手機合約你又會覺得很高雅? 

 

小弟講過和平分手係不可理喻,這套表面似如是:一係你竟和我最好朋友有一手給綠帽我載,或係你落了我的孩子葬送我成人父的願望,是但一項或都叫我對你恨透到底。但電影卻又叫你去諗深一層:因為萬念俱灰的只係我,你或覺得生存係一件唔錯的事,那就唔好拖你落水,係對你最後溫柔;臨分別也給你來個最後一炮,總實際過分手後繼續同居三個月仲要包剪揼爭隻貓。 

 

更叫你無須記恨我的理由:你下個一定比我更好 - 當你看著新相識的富家女既會在你面前表演女女或騎乘你,你覺夫復何求就知她的離開還真是一種祝福。你想答謝她奈何她已遠去,就想找首歌寄意,那管是山口百惠,還是張國榮的歌也好。只要唔係挽歌,有句Thank you for your everything 就夠了。 


沒有留言:

張貼留言