2019年10月3日 星期四

《不義之戰》- 公乜撚義關我撚事



你覺得我講野難聽但我始終覺得係道理:唔係話你撐香港人我就一定要撐你,正如你開餐廳係鋪度搞哂連儂牆,但你拿屎來奉客又叫我點懲罰你好? 

李志倫電影不嬲都口氣概大內裡洩氣,《起勢搖滾》係口講理想但都係有本事吸金才引人打救。《不義之戰》(The Fatal Raid)仲大鑊,叫怒吼問公義在那,但就如陳果《九龍不敗》般的怒氣 

首先係李驚死你唔知,係咁要對話度還是字幕上,都要畫公仔畫出腸話公義已叫人厭煩;更要命係開頭憤然,接落去盡是搞笑:叫譚耀文唐文龍等開頭槍林彈雨很悲壯,跟住竟係何佩瑜林明禎爭風吃醋鬥賣性感,再三就係港警澳警行事都亂七八糟,唐文龍轉身搞掂澳警走甩後,吹漲畫面接種而來,仲問公義去左邊?不如問我究竟睇緊乜? 

講返譚耀文等追問的公義,其實係一班香港警察到澳門秘密行動失事,殉職伙記收唔到安家費:說穿係把《半澤直樹》誇張十倍,只要把警察改名叫「香港/澳門警察有限公司」,就只是一場辦公室內戰:後生大波黑絲OL爭上位,老屎忽西裝骨骨高層勾心鬥角,這些改用轟烈槍戰或疾呼公義,都掩蓋不住無聊的本質。 

李志倫本來係TVB監製 – 出名人事鬥爭激烈的公司,《不義之戰》的故事根底似就是李的經歷所演化,並藉此宣洩心中積怨。若然如此還不如照直「有功歸上司有鑊下屬背」,過分抬高還要用上「黑白係良知」,義正辭嚴後竟盡是滑稽只會召人怒拋句:「你既公義關我撚事!」 

沒有留言:

張貼留言