2018年12月21日 星期五

《葉問外傳:張天志》 - 一地英雄盼黃昏



葉問早就給人玩到無野好玩,要不厭其煩就只好玩埋隔離左右。或者葉偉信都嫌玩到悶,《葉問外傳:張天志》 (Master Z: The Ip Man Legacy) 也就唯有交給袁和平。而袁再肯定告訴你葉問等的故事止於七十年代

電影除了張天志還有一個「英雄」由頭帶到尾 - 「黑蝙蝠」,他的存在令張好不尷尬:有錢的花花公子對無錢的帶子洪郞,更重要係蝙蝠俠世界裡他係唯我獨尊的英雄,張在自己的世界?對上唔係還有葉問,難聽點講他只係一個二流。

簡介話張頹廢地過其實不對起碼他開士多或做酒巴侍應過活只係唔想去碰武術棄武唔係輸一次就完而係看透一街都係好打之人黑道大家姐或酒巴老闆,大家都不分上下時,何必一定有我?美式英雄係講能力愈大責任愈大,但既然大家都咁高咁大,那你要逞英雄就隨得你出去,唔打到我頭我費時出手。你可罵我懦弱,我只知我係睇透。

最重要係,人們期盼英雄時,都在惡人惡透半邊天,社會制度廢柴時。因此電影結束在一直忍氣吞聲的華人警察,懂開一槍宣示要做返英雄,制度制裁到惡人,更加唔需要英雄。話英雄止步70S,因這年廉署成立,香港黃金時代開啟,人人安居飽衣足食,英雄自此簡直多餘,也都安心回家吃飯去。

故此你窒張天志收收埋埋正懦夫也是罵錯,葉問都係唔想出眾,想出位係帶洋氣的李小龍。東方英雄係期待日落收山,有時間就諗下今晚食乜好,真是一個熱愛和平的民族也。

沒有留言:

張貼留言