2016年12月22日 星期四

《失戀日》 - 你尋我開心,我尋你開心,我們還有甚麼可以恨?


葉念琛或都想搵次機會大講一次女人大概唔敢跟高達叫《女人就是女人》,想唔到片名就唯有是但叫《失戀日》 (L for Love L for Lies too)  - 認真計較甚麼失戀會傳染,你一定會輸。



整套戲完全女人大哂,男人都係企埋一邊。但早講過別以為葉係會討好女人的狗公反之話之你係劍橋出身的香港小姐葉也可以叫你完全崩壞在人前;就連淡定開的鮑起靜都要玩到神經質竟然搞到莊思敏到盧覓雪兩大極品對比下已顯得沒咁難頂。另邊廂葉係有點情義拍檔多年的鄧麗欣唔駛如麥明詩搲爛塊面,以前做開阿寶今次也做返阿寶就夠或者正因佢演技就只有這麼多

唔係張繼聰的老千令套戲變返好玩一點電影還真會叫男觀眾的你非常厭惡鮑起靜發神經綑綁老公石修麥明詩也神經病地杞人憂天最叫人反胃係金燕玲 - 三次與阿寶的母女對話頭兩次勢利眼光數算女兒數算其男友不外如是最尾次金回首過去自己也差點被重男輕女母親賣作填房寧被母親看不起也到夜總會賣唱才發現與阿寶還真係認真愛固執的兩母女金燕玲港母的惡俗勢利意識建基於長年被他人睇低不曉自重反倒尋找機會報復性地再睇低他人即是奴才但求下面還有奴才最尾次賣親情想勾你眼淚的一幕睇真D也是想你同情這種悲劣的意識可恥非常

你會嫌葉念琛講女人也講得唔夠公允,咁唔係失戀那葉究竟想談甚麼,英文片名有句L for lies - 你欺我詐本來係葉的拿手戲,只係這次會否講甚麼大道理?劉浩龍同張繼聰,同樣都玩透阿寶,但阿寶卻受落張而最後報復劉。阿寶初遇張等玩弄氣得要報警,張反窒一句:「你有損失咩?」問題不在於是不是欺騙,而係阿寶快唔快樂。張會逗得人歡喜但劉卻令阿寶痛苦,正如香港,若港人見到前程滿希望,中共明目張膽插手香港,還會有誰有所謂?弊在現在港人皆前路無望,於是就怪責中共違背中國兩制,那就謀求港獨自立,正如阿寶最後逃婚玩了劉一獲甘。

常人都話葉念琛會教壞人,睇怕今次都不例外。其實就算沒有葉,十幾年前趙學而的歌都教過你:「你尋我開心,我尋你開心,我們還有甚麼可以恨」十多年過去,人始終唔會學懂,難怪這個女主角,又係叫阿寶,對,我講梗揸高達o個個。

沒有留言:

張貼留言