2023年6月29日 星期四

《新.幪面超人》- 無意義的打還不如叫濱邊美波笑一笑

 

通街都話《新.幪面超人》(SHIN MASKED RIDER) 係本年度之大伏,我坦認入場只為看濱邊美波,兩小時片長你給我看夠她九十五分鐘,我都會心滿意足唔會和你計較那麼多。 


若你要我正經點評:見大家都指這套成也庵野敗也庵野秀明,但既然咁講,就唔係庵野失手。或就轉問庵野的英雄片有甚麼問題,定還是否係一個問題? 

 

或大家都彈故事鋪排,所有角色無論正邪,都似彈出來話打就打。但點解要打?為何做超人定奸角?都係一輪嘴口水解完就叫咪再問咁多,更甚者時會臨開拖時中途退卻突兀非常,總括就係冇戰意。

 

庵野是甚麼起家 -《新世紀福音戰士》 (EVA),《新幪面》就係擺脫不了它依然承繼:池松壯亮的本鄉猛只係有氣概點但都係不欲出手的碇真嗣,短髮濱邊美波 (飾綠川瑠璃子) 擺明係參照綾波麗,常企在後方望著電視食花生的差佬竹野內豐齋藤工等似碇源堂,綠川一郎 (森山未來) 所想的只有「氣」而沒有肉體的「人居計畫」,這豈不是一種人類補完計劃?

 

更重要係若《EVA》在追問意義,《新幪面》似問得簡單卻又解答不了甚麼:長澤正美去當毒蠍強化人,出場只得兩三分鐘更沒和本鄉交手 - 成套就係瀰漫一種「何必呢?」的氣氛,正如瑠璃子見好友黃蜂強化人 (西野七瀨) 被殺後慨嘆一郎自說要創一個沒有暴力的世界故此他自詭辯唔係殺人而只係竊取活人的「氣」正如SHOCKER的人死後時沒有屍首而係化氣煙消雲散像述反正一切到最後都係虛無故在世間甚麼正邪恩怨情仇何需執著故每鋪打完都唔覺暢快大快人心只因根本「未解決」;一文字隼人 (柄本佑) 說係承繼本鄉猛等遺志但本鄉的我為人人或就只係「懶好人」,這樣打下去還真的為人好嗎?就係誰都唔知道。

 

就係唔知打來為乜《新.幪面超人》再要添食似乎很難你問我還會否捧場我答曰濱邊美波應不會再有下場那我怎捧場。其實若無休止無意義打下去,還不如叫美波唔好太西面,她笑返一笑世間都應平靜了。



沒有留言:

張貼留言