2023年1月24日 星期二

《毒舌大狀》- 等契弟自爆還是你更契弟?

 


睇完《毒舌大狀》(A Guilty Conscience我係失望只因寄望在「我最契弟」- 這是《飯氣攻心》片尾加插廣告,黃子華講得振振有詞,誰都覺得會是這套主題。

 

你話契弟這詞真在戲裡用過:子華以為既可十拿九穩贏並巴結到有錢人一石二鳥,點知被反算一著大敗累死人,自責坐在看台同林保怡訴苦 - 係咁話有錢人係契弟,由本來自信唔會奶契弟鞋底,點知一奶出事。之後就係由中環自貶至旺角,再得著機會去鬥返契弟來贖罪。

 

但你唔係話要做最契弟麼?咩叫契弟 - 意思解混蛋,來於一九七八年電視劇《變色龍》結尾:「我最唔怕契弟,因為我最契弟!」唔怕你抄,就係要睇你點把這句演繹。睇到既卻係你在法庭裡同主控謝君豪、反派王敏德等玩文字遊戲,邪道些就係播偷拍錄音,拿証物干擾主控同反派,仲要你那件証物本來只係調查時疏忽沒被察覺,要玩的話《一級指控》仲玩得邪過你,好歹那會做些偽証。

 

所以話你點最契弟雖則混蛋如老屈般意思很多:當係講有錢人出奸招,我就係更奸,起碼令你意想不到,如《槍狂帝國》來到最後一刻即四量撥千斤。這套卻只係中後已預知結果,毫無驚喜。仲要贏到只因有錢人作法自斃若見好就收沒窮追猛打就唔會搞到連主控都睇唔過眼所以係本來契弟自爆,根本同你更契弟無關。

 

或者吳煒倫會窒話你表錯情,就算那是我戲的廣告,但「我最契弟」始終只出在陳詠燊的電影其實開頭已話定你聽:若有心更契弟,何需去怨天冇眼?係早就知天無能用,那就唔需埋怨,而係更契弟求存。還要記著電影故事時間在二千年初,那時人人皆信還有公理,有錢人如何橫行都要跟規矩。今時今日,當道的比有錢人更唔斯文,龍門任搬,當契弟自命人定勝天,你怎旨望天會收佢?你要做契弟,你做到嗎?要記住寸嘴唔等於契弟,何況今時你在法庭憑三寸不爛之舌去贏出來也可逆轉你輸就係唔止窮人含係所有人都含得撚你要奢望撚人會人體自爆還時被迫的你會反咬著他人子孫根


沒有留言:

張貼留言