2020年7月2日 星期四

《幻愛》 - 我真係好撚鍾意但又要調頭走


講真評一套電影,好在乎你在甚麼時候看完去評。正如蒙娜麗莎,有人會覺得她只對你微笑,有時你卻會覺得她在恥笑你 – 杜汶澤講既。  


周冠威的《幻愛》(Beyond The Dream) 在這個時勢上正場:有人嚷著要走,卻又有人當街拉橫匾叫話好撚鍾意香港。其實就似《骨妹》,只係那套完全感性:縱使你不如他人,但我始終最愛是你。《幻愛》卻要由頭到尾冷靜:即使我會講好撚愛你,但其實愛是甚麼,唔好意思我到最尾都係唔撚知。  
  
阿樂(劉俊謙)同欣欣/葉嵐(蔡思韵),一個覺得自己有病、一個覺得自己係咁同男人上床謀好處夠污糟,所以自覺沒資格去愛他人,但這只係陳腐的金門不能對肛門。至到樂遇到嵐,嵐問他鍾意欣甚麼,才算開始問問題:為何會愛上一個人?其外在?其內在?當然你又會拿聖經哥林多前書來窒話:這頂多只述怎會喜歡上,愛一個人係不求自己益處的,你貪圖他人姿色或寄望她好待你都只係為自己謀益;後部兩女一男,一個嫌疑唔係真心另一個擺明係假,叫著男的好愛定一個,但愛又唔係叫你不要嫉妒及不要計算他人的惡嗎? 
  
結果就係把自己推向一無所有的境地,向對方表達自己係真心,但對方卻夠理性推開話:「我o地係時侯醒了。」 - 就像今天,我們高呼好撚鍾意這個地方,卻又會有人拍膊頭勸:「唔好傻啦,這地方肯定無望,要走好走。」雖別說對方唔愛你,就係為你著想才趁早推開你。而你又係呆立在地唔會現實衝前肯定,只待夢中相擁,對頭來你都夠理性。 
  
周冠威始終夠踏實,提醒滿腔熱血的你愛始終係幻,係唔夠麵包實在。今日說我不介意,明日就調頭走先或不可恥:一係彼此一無所有,或是彼此都夠,才好去談虛無,即使都係乜門對乜門的老土,但想過對得起你才好也算是一種愛。今日我好撚鍾意,今日我不介意,但明日呢?與其現實負擔不起,不如留下有用之軀在現實,把愛留到夢境,才可把愛永續。 

沒有留言:

張貼留言